.::Salam Setinggi Ukhuwah Sekencang Da'wah::.

Photobucket

Selasa, 7 April 2009

Berita Terkini PRK N25 Bukit Selambau

08.00 - Suasana kemeriahan pilihan raya kecil di Bukit Selambau kian terasa. Kedengaran laungan sorakkan di antara penyokong Pakatan Rakyat dan BN. Keadaan semakin gawat dengan keadaan lalu lintas yang semakin sesak dengan penyokong dan pengundi-pengundi tempatan yang dalam perjalanan ke tempat mengundi masing-masing.

10.30 - Keadaan tegang di Taman Ria Jaya disebabkan Wanita dan Puteri UMNO mengejek dengan isyarat punggung ke arah penyokong-penyokong Pakatan Rakyat dan para pengundi yang lalu di situ.

Lain pula suasana di Taman Ria Utara. Keadaan menjadi meriah apabila penyokong Pakatan Rakyat menyambut kedatangan Calon PKR S. Manikumar dengan sorakan "Reformasi". Para penyokong menjadi lebih bersemangat dengan kehadiran calon untuk meninjau keadaan pondok panas di Taman Ria Utara.

12.00 - Cuaca panas yang dirasakan pada saat ini, panas lagi keadaan di sekitar pusat mengundi IKM dan Sek Men Sains Sultan Mohamad Jiwa. Bilangan penyokong Pakatan Rakyat yang hadir melebihi bilangan penyokong BN. Anggota polis juga tidak ketinggalan hadir untuk menjalankan tugas masing-masing dalam memastikan keselamatan dan keamanan terjamin.

2 ulasan:

ain berkata...

Assalamualaikum nti..maaf na..tak reply mesej..
ngak punya kredit buk...
cuti ni ana tak dapat gi mana2 pon..
afwan kathira..

~Kupu Kupu Solehah~ berkata...

Waa'laikumussalam.. La baksa ukhti^_^