.::Salam Setinggi Ukhuwah Sekencang Da'wah::.

Photobucket

Rabu, 20 Mei 2009

Di-award dan Meng-Award



alhamdulillah Pictures, Images and Photos

Buat K.Jie atas hadiah yang cukup bermakna ini, Jazakillahukhairan jaza'.. Lebih-lebih lagi persinggahan di blog itu terpalit entri 'Inspirasi Buat Diri' ... Aku masih merasakan detik-detik bersama arwah masih harum mewangi.....

Seperti yang telah diamanahkan kepadaku.. 10 orang yang terlintas difikiranku untuk menerima award ini adalah:

1) Kak Suhaila.. Kakak iparku yg berjuang di perantauan =)
2) 'Atikah Sahabat terbaekku =).. Ukhuwah kami bermula dari KMNS dan insyaALLAH
ukhuwah ini akan kekal sehingga ke syurga yg kekal abadi..

3) K.Elany.... Hadiah dari K.su buat kakakku cyg~
4) Saidah.. "3 Serangkai" ,,, panggilan ana-enti-asyura
5) Aida... Syg Aida..syg sgt~
6) Shahirah... Ana bagi kat nti ya habibati ^_^
7) Jamilah... Ratu penulisan =)
8) Ainul Salasiah
Ashabul Musolla =)
9) K.Nurul Syuhada Mmg layak dpt dah =),syukran ya ukhti krn memekarkn jiwa muda kami
10) K. Ain comey~ Kak, adik selalu terkesan dgn nasihat akak, dn kalau akak senyum, "senyum dari hati" =)...


Untuk muslimin:

1) Nik hanis
2) Hafizuddin
3) Amirudin
4) Syaufiq
5) H.F
6) Hidayat
7) Faris Zamri
8) Taufiq
9) Faiz
10)
Rizwan


Tapi satu je, concept award ana ni. Hang singgah, nama hang ada, hang dpt la noh =)...
InsyaALLAH ramai lagi yg patutnye dpt, tapi nak cukupkan 10 mslimin 10 muslimat..Asif jiddan~

12 ulasan:

mhafizuddin mnoor berkata...

assalamualaikum...
waa...namaku berada dlm senaraila...
bukan senang nk dpt awrd cmni...

huhuhuh...
bkn ke biasenye kalu dpt award..
dapat duit jugak ke...
ke nak suh ambik nnt msuk gombak..
ok nnt ana ambik...heheh=)

permata_islam berkata...

salam..hua3...klaka la hfizuddin ni... mata duitan... klu sorang dpt...sume kna dpt..kita pon nk duit gak !!! alang2 nk dtg tu..blhla bw skali award duitnyee...heheh..
Anyway...syukran jazilan ya ukht...shbt trbaikku...~

cheekylulu berkata...

weee~ sy dpt award jugak~
tq shbtku..=)


syg nti juga (^.^)

Ahmad Taufiq Redzuan berkata...

Assalamualaikum,

Bismillahi Nabda',

Judin2, hang ni memang x habih2..tu duit tu nak wat pa tu..hang jgn beli no ekor pulak no..syukran kpd kakak ye kerana bg award gak ye...x pernah dapat award2 ni..

Syauqani berkata...

terbaek!!

~Kupu Kupu Solehah~ berkata...

Waa'laikumussalam. adik2 ana yg nak duet ni senang je caranye! Pi dkt central market, duduk cokos(duduk) tepi tangga elevator, pahtu bawak bekas warna putih, pastu sebut "tolong sy,tlg ye.."..tapi kalu nak duit lebeh skit, kene comotkan muka yg hensem dan cantik tu.. insyaALLAH dipermudahkan.. Selamat MENCUBA adik2 ;)

~Kupu Kupu Solehah~ berkata...

Utk aida,sama2...rindu kt nti^_^...
Kt teruskan berdoa kmj-kmph-kmns akn capai saat kegemilangannya di bwh pentarbiyyah yg hak! =)

~Kupu Kupu Solehah~ berkata...

Waa'laikumussalam dik taufiq, came2 ^_^..

~Kupu Kupu Solehah~ berkata...

terbaek mohd syaufiq abd latif!!

lailafillah berkata...

salam..ehe..adik2 yg kelakar..kalau nak duit dr mahirah..tunggu raye nanti na..nnti mahirah bg duit raye..boleh ka mahirah?^^

~Kupu Kupu Solehah~ berkata...

Biiznillah, seringgit utk sume, pandai2lah bahagi2kan ye =)

mhafizuddin mnoor berkata...

ehem...
akakku...
kita kena ikut protokol..
kalu nk bg awards maka scr otomatik ade duit...

ni x...suh duduk congkos kt c2 wtpe...
hmmm...nnt raya plak ekk..
ok setia menunggu=)