.::Salam Setinggi Ukhuwah Sekencang Da'wah::.

Photobucket

Khamis, 30 April 2009

Analisis Kitab : KLIBF 2007 !!

assalamualaikum Pictures, Images and Photos



PWTC - 2 hari lagi bakal tamat. 25 dan 26 April 2009. KLIBF. Tahun demi tahun aku buru. Blh dikatakan tak pernah miss. Biarpun tidak membeli sekadar menatap sudah cukup puas hati. Tapi kali ini, berbekalkan duit yang telah aku kumpul, insyaALLAH di sinilah akan aku manfaatkannya!!

25 April 2009. Biarpun proses homeostasis masih perlu di beri ruang, tapi semangat kental dalam jiwa-jiwa anak2 muda menyebabkan aku dan beberapa lagi mudi melangkahkan kaki ke PWTC. Ukhuwah seaqidah!.
Argh, beg yang menemaniku selama lebih kurang 2 tahun ke sana ke sini patah pula rodanya kali ni. Besinya terkeluar, kalau Hamstring Muscle ( otot pd kaki manusia ) mmg kena hantar pergi Emergency Room (ER) dah ni. Tapi alhamdulillah Motor output arahkan aku untuk mendukung beg itu. Ini buku-buku yg telah aku miliki tanggal 25 April:




a) Travelog Seorang Daie
b) Kisah Cinta Yusuf & Zulaikha
c) Fiqah Berinteraksi Dengan Non - Muslim
d) Pemikiran Islam Liberal
e) Fiqh Sirah 2
f) Formula Solat Sempurna
g) Belajar Menjahit

Alhamdulillah ^_^.. Buku-buku ini antara buku2 yang telah aku buru.

Travelog Seorang Da'ie, Ustazah Sciences of Hadith ana yg tlh recommend.
Buku Kisah Cinta Yusuf n Zulaikha ni tak de sape rekemen, tapi mcm nak tahu.
Fiqah berinteraksi dgn Non-Muslim berkali2 Ust Zahazan rekomen dlm corong ikim.fm
Pemikiran Islam Liberal, mmg tlh aku buru tajuk ini
Fiqh Sirah 2, nak angkat martabat dari fiqh sirah 1 ^_^
Formula Slt Sempurna, kakakku yang rekemen
Belajar Menjahit, nilah targetku waktu cuti. Dah berkali2 tak lepas2.hehe

26 April 2009
- Jgn terkejut! Ana dtg lagi PWTC. Kali ini bw mad'u kesayangan ^_^...



.::Nor Raihan Binti Lam Ahmad, best fren ana semenjak sekolah rendah, sampai di bumi UIA kami agak kurang rapat tapi insyaALLAH aqidah yang sama, akan tetap hati kami bersatu ::.

Inilah buku yang tlh ku beli :


Antara buku yang ana beli ni atas nasihat K.Nurul ( www.srikandiharakah.blogspot.com ).. Syukran k.Nurul ^_^.
Buku Hidayatus Salikin beli atas tujuan untuk trus menerus ikut pengajian Ust Idris Ahmad kat madrasah rumah ana ni.
Hadith 40 ana beli khusus untuk ibu ana..
Buku Sultan Muhammad Al-Fateh ana beli untuk pasakkan jiwa dari mereka2 yang telah meminjamkan semangat mereka. Aku terlalu ingin mengenali ALFATEH.
Buku Men From Mars, Women from Venus n Buku Taqwa ada orang kirim. Kalau harga sebenar dia rm30, harga sahabat rm50.hehe.. Jgn lupe bayaq =D.

.::JANGAN BIARKAN SEHARI BERLALU TANPA ILMU!!::.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ana yg digelar pengganti
kak _ _ _ _ _
thanx ye mahirah..klu hrga shbt rm50,tpi ana adik-bradik nti seaqidah,so brape ek harganya

~Kupu Kupu Solehah~ berkata...

Pengganti kak fidah ke?
Shafiyah ek?...
Siape ye ni?... ^_^...
Adik bradik harganya adalah ... nti ad suggestion ? ^_^...